تا سال 2019 چه به سر تبلیغات دیجیتال خواهد آمد؟

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به جرات می‌توان گفت که زندگی ما به دنیای دیجیتال آغشته شده است و به هر جایی که می‌روید، ردپای دنیای دیجیتال را می‌بینید. افرادی از این رشد می‌ترسند ولی گروه دیگری در برابر این افراد هستند که به آینده دیجیتال امیدوارند.

تا سال 2019 چه به سر تبلیغات دیجیتال خواهد آمد؟

مهم نیست که هم اکنون در چه نقطه‌ای ایستاده ایم؛ فقط مشخص است که باید از این فرصت به درستی بهره ببریم. تا به امروز، محیط آنلاین توانسته ثابت کند که ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین محیط تبلیغاتی را داراست و با توجه به مخاطبان گسترده اش، مخاطب هدف تمام صنایع در آن یافته می‌شود. اما هنوز راه طولانی‌ای برای رسیدن به اوج دنیای دیجیتال داریم.

آژانس بازاریابی ZenithOptimedia اعلام کرده طبق آن چیزی که از پیش توسط کمپانی‌ها برنامه ریزی شده، مشخص است که تا آخر سال 2014 حدود 24 درصد از کل هزینه ای که صرف تبلیغات شده که مبلغی 523 میلیارد دلاری است، برای تبلیغات آنلاین پرداخت خواهد شد.

این آژانس در ادامه پیشبینی کرده که تا آخر سال 2019، شاهد رشد دو برابری هزینه، برای تبلیغات آنلاین خواهیم بود. شاید به نظر شما این رشد چندان چشمگیر نباشد؛ ولی باید در نظر داشته باشید که تبلیغات آفلاین سالیانه فقط و فقط رشدی برابر با یک درصد دارد.

تبلیغات آنلاین امسال به موضوع اصلی هفته تبلیغات نیویورک تبدیل شد و این مورد نشان می‌دهد که چه اندازه تبلیغات آنلاین بااهمیت است. در پایان این رویداد پیش‌بینی‌های جالبی صورت گرفت؛ برای نمونه تبلیغات آنلاین در قالب ویدئو طی پنج سال آینده رشدی برابر 21 درصد خواهد داشت. همچنین عنوان شد که تا انتهی سال 2019، موبایل 40 درصد از فضای تبلیغاتی آنلاین را در دست خود خواهد گرفت.

البته فراموش نکنید که تبلیغات آفلاین از بین نخواهد رفت و همیشه برای برندسازی از آن بهره خواهیم گرفت. تبلیغات آنلاین هم هدفگیری دقیق مخاطب را در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ پس از هر دو متد بهره ببرید تا در مسیرتان موفق باشید و همیشه هدف خود را هم درنظر بگیرید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
مدیر

Author مدیر

More posts by مدیر

Leave a Reply