داستان تبلیغات دیجیتال و کمک آن به منابع طبیعی

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

داستان تبلیغات دیجیتال و کمک آن به منابع طبیعی

آیا میدانید در قرن بیستم میلادی چند هزار میلیارد درخت برای تولید کاغذ هایی که صرف تبلیغات کاغذی می شدند، قطع شدند؟ یا دو میلیارد لیتر مکعب از سوخت نفتی برای تولید برق شبکه های تلویزیونی که تبلیغات را بر عهده داشتند سوزانده شد؟

ولی ناگوار تر از همه، آن بود که مصرف  این میزان سوخت و درخت  بیهوده بوده است، زیرا بسیاری از این تبلیغات به اهداف اصلی خود که جذب تعداد مشخصی افراد جامعه بودند نرسیدند. شرکت های بزرگ نمی توانند این روش تبلیغات را برای خود اتخاد کنند. امروزه می بایست راه حل های جدید تبلیغاتی را به این شرکت ها ارایه کرد.

ممکن است برخی بازاریابان با روش های دیجیتالی مخالف باشند و همچنان از شیوه بازاریابی سنتی که برای چندین سال متوالی از آن استفاده کرده اند ، استفاده کنند.  ولی عمر مفید این  روش های  بازاریابی سنتی رو به پایان است.

شیوه ها سنتی تنها وقتی تاثیر گذار بودند که رسانه های گروهی که تابع آنها بودند ، طرفدار داشتند، ولی امروزه آن رسانه ها طرفداران خود را از دست داده اند. افرادی که هنوز هم از روش های سنتی استفاده می کنند، در راهی قدم گذاشته اند که شرکت های بزرگ و کارخانه های بزرگ طی قرن ها در این مسیر ورشکست شده اند.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Leave a Reply