هفت راه برای بهبود ارتباط با مشتریان سفت و سخت

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

هفت راه برای بهبود ارتباط با مشتریان سفت و سخت

حتما برای شما هم پیش آمده که با مشتری‌ای سرسخت سر و کار داشته و نتوانسته اید همچنان نقاط درد این فرد را به طور تمام و کمال دریافت کرده و در مشکل او را حل کنید. در حقیقت تعداد اندکی از مشتریان هر کسب‌وکاری، چالش‌هایی دارند که گمان می‌کنند باید با سرعت زیادی این چالش‌ها برطرف گردند.

اخیرا وب‌سایت Agency Post مطلبی منتشر کرده و راهکارهایی برای ارتباط بهتر با مشتریان سرسخت ارائه داده است که این راهکارها عبارتند از:

– خود را مدیریت کنید.

– روی ارتباط خود، سرمایه‌گذاری کنید.

– از سوی خود صحبت کرده و از نهاد من استفاده کنید.

– به صورت حضوری مشتری خود را ملاقات کنید.

– اگر لازم شد به صورت جدی و سرسختانه به گفتگو بپردازید.

– با مدیر ارشد ارتباط برقرار کنید.

– اگر هیچ کدام از موارد بالا جوابگو نبودند، ارتباطتان را قطع کنید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Leave a Reply